loading...
پایگاه فروش و خدمات طراحی و اجرای استخر
آرامش بازدید : 60 شنبه 09 آذر 1398 نظرات (0)

آشنایی و راهنمایی برای طراحی و ساخت استخر مدرن و لاکچری با کمترین هزینه

استخر خانگی یکی از امکانات رفاهی است که می تواند در فضای باز یا بسته پیاده سازی شود . مزیت داشتن استخر در منزل این است که شما نیاز نیست برای رفتن به استخر و یا آب درمانی مسافت زیادی را طی کنید تا به استخر های عمومی برسید . در ضمن در آنجا ممکن است ازدحام جمعیت شما را اذیت کند ، که هیچکدام از این مشکلات در استخر خانگی وجود نخواهد داشت . طراحی و اجرای استخر لاکچری برای منزلتان ، علاوه بر اینکه بر ارزش منزل شما می افزاید ، باعث می شود خانه ای لوکس و لاکچری داشته باشید . طراحی استخر بسیار مهم است ، چون اشتباه در آن می تواند هزینه های زیادی برای خانه دار به ارمغان بیاورد . قبل از اینکه به سراغ بحث طراحی و اجرای استخر خانگی برویم باید چند سال را پاسخ دهید . آیا شما در منزل خود دارای فضایی هستید که بتوانید در آن استخر بسازید ؟ آیا به ذهنتان خطور کرده است که به فکر طراحی و اجرای استخر لاکچری در منزل خود باشید ؟ آیا خانه ای ویلایی دارید که دارای فضای مناسبی برای ساخت و پیاده سازی استخر داشته باشد ؟ اگر دارای فضای مناسبی هستید که فکر می کنید برای ساخت استخر مناسب است ، پس دست به کار شوید .

مشاهده توضیحات فنی👈🏻 طراحی و اجرای استخرتوسط کارشناسان فنی شرکت صدای آب دریا کلیک کنید.

طراحی و اجرای استخر لاکچری

ساخت یک استخر لاکچری دارای دو مرحله است .

اولین مرحله ، طراحی استخر با توجه به فضا و وسعت در منزل شما است . مرحله بعدی پیاده سازی آن است که با استفاده از مصالح و امکانات مورد نیاز ، صورت خواهد گرفت .

طراحی و اجرای استخر لاکچری

طراحی و اجرای استخر لاکچری با هزینه کم و طراحی استاندارد

اگر قرار باشد در منزل و یا محیط شما استخر ساخته شود ، باید در نظر بگیرید که دارای دو نوع استخر هستیم . استخر ها به دو نوع کلی سرپوشیده و روباز تقسیم می شوند . برای طراحی و اجرای استخر لاکچری در محیط فضای باز ، نیازمند حیاطی هستید که فضای کافی را برای دربرگرفتن استخر داشته باشد . برای محیط سرپوشیده هم ، شما باید مکانی غیر از محدوده مسکونی ساختمان خود را به این امر اختصاص دهید . قبل از اینکه بخواهید اقدام به ساخت یک استخر در خانه خود کنید باید نگاهی به بودجه خودتان داشته باشید . نوع بودجه می تواند به شما کمک کند تا بتوانید نوع استخر خودتان را مشخص کنید . استخرها یا سیمانی یا سرامیکی و یا پیش ساخته هستند که شما باید با توجه به بودجه ای که در اختیار دارید تصمیم گیری کنید . با این کار می توانید برآورد هزینه کنید ، که چقدر بودجه از شما برای این پروژه صرف خواهد شد . همچنین این را بدانید که غیر از هزینه اولیه طراحی و اجرای استخر لاکچری باید بودجه ای را به منظور نگهداری و تعمیرات استخر کنار بگذارید . در مرحله بعد شما باید فضایی که مد نظر دارید همچنین ابعاد استخر را مشخص کنید . وقتی که ابعاد آن را مشخص کردید ، مهندسان این مجموعه برای طراحی استخر لاکچری ، به محیط شما سر میزنند تا بتوانند بر اساس محیط و فضایی که در نظر گرفته اید ، نقشه آن را طراحی کنند .

طراحی و اجرای استخر خانگی

پیاده سازی استخر لاکچری

همچنین مهندسین پیمانکاری که شما کار را به آنها سپرده اید ، محیط را از نظر شرایط هم بررسی می کنند تا برای طراحی و اجرای استخر لاکچری در منزل شما مشکلی به وجود نیاید . بررسی ها بیشتر نوع زمین ، نوع خاک و عدم مشکل برای ساخت استخر لاکچری در آن محوطه از منزل شما است . بعد از بررسی های لازم ، طراحی نقشه با معیار های دقیق انجام شده و در اختیار مجری پروژه قرار می گیرد .

مراحل طراحی و اجرای استخر لاکچری در خانه شما

برای اینکه هزینه هایتان در طراحی و اجرای استخر لاکچری پایین بیاید توصیه می شود که برای پیشرفت پروژه از پیمانکار ها استفاده کنید . در صورتی که بخواهید به صورت شخصی خودتان اقدام به ساخت استخر کنید ، ممکن است هزینه های کارشناسی نشده به بار بیاید . بعد از بررسی ها و مجوز های لازم ، ماشین آلات حفاری ، محدوده مورد نظر که برای استخر در نظر گرفته شده است را خاک برداری می کنند تا به عمق دلخواه برسند . در مرحله بعد با استفاده از میلگرد کف استخر را آرماتور بندی می کنند . این کار به صورت شبکه ای از میلگردها صورت می گیرد . در مرحله بعد باید تاسیسات مورد نیاز برای طراحی و اجرای استخر لاکچری در استخر جای گذاری شود . تاسیساتی همچون لوله های آب ، برق و گاز که هر کدام برای کار خاصی قرار است مورد استفاده قرار گیرند . بعد از زیرسازی استخر لاکچری شما ، باید بتن ریزی آن صورت بگیرد . این بتن ریزی می تواند با استفاده از بتن مایع و یا بلوک بتنی صورت بگیرد . بعد از آن نوبت سیمان کردن دیواره استخر است .

مراحل ساخت استخر خانگی

مراحل طراحی و اجرای استخر لاکچری

بعد از این که بتن ها سیمان ها خشک شدند ، باید مرحله آب بندی صورت بگیرد . با ترکیب سیمان سفید، چسب بتن و پودر سنگ، مخلوطی می‌سازند که استخر را عایق‌بندی کند . و بعد از آن استخر را از آب پر می کنند تا نشتی نداشته باشد . در مرحله آخر ، کاشی کاری و سنگ کاری دیواره و کف استخر صورت خواهد گرفت که آن هم به سلیقه شما انجام خواهد شد .

جهت مشاوره تخصصی طراحی و اجرای استخر با کارشناسان فنی ما ۰۲۱٧٦٧٠٠٤٣٧ تماس حاصل فرمایید.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 17
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 9
  • آی پی دیروز : 7
  • بازدید امروز : 11
  • باردید دیروز : 48
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 67
  • بازدید ماه : 62
  • بازدید سال : 896
  • بازدید کلی : 4,926